Thursday, February 17, 2005Y
2dae sch same same. Afta sch I went to com lab 4 do tt stupid home econs. Actually cant sae stupid arh, cox ah ngoh oso home econs cher, me n her lyk gd fwen lyk tt arh. My mood was being spoilt by tracy afta sch, nt her fault actually. Saw her when I walk down e stairs arh, she was happily carrying sumthing back to sch, I tot she wasn’t angry wit me le, bt hu noes, me sae ellox bt she did not reply. I dunnoe wad to do den she will understand lorx. I dun hab e mood to check on her de lorx, hu cares rite. I m nt a les, she hab had her own privacy de lorx. Haix. Mayb time will change everything lyk time changes e sistaship between denise n Julia n i… hope time will oso let her understand…
Simply simple simplicity x3
Thursday, February 17, 2005